Load Earlier Messages
funkmasterrex · 17 weeks ago
lol
spookykink57 · 17 weeks ago
Guess what? Today I listened to On The Melancholy Hill by Gorillaz and I absolutely got hooked
spookykink57 · 17 weeks ago
Downloaded every album of them. It was kinda confusing to take a grip on the whole Gorillaz-verse but, now I have a pretty good handle on it.
funkmasterrex · 17 weeks ago
forsure... wanna know something funny? Luke Cage season 2 episode 13 (the last one) is titled "They Reminisce Over You"... also KRS-One is basically playing a concert while most of the second half of episode 12 is goin down lolol
spookykink57 · 17 weeks ago
That's great.
How's the season anyway? I heard a few people saying that the first season was average.
funkmasterrex · 17 weeks ago
best fucking Neflix Marvel show since DD season 1 or 2... I prefer 2.. but lotta 1's around. It had no mid- lullaby... and there was soemthing I didn't come close to expecting. Mohr-effing triangle.
funkmasterrex · 17 weeks ago
and then...
spookykink57 · 17 weeks ago
Ah, I wanted to see the second season with Frank? After I saw The Punisher.
funkmasterrex · 17 weeks ago
Yeah the whole Daredevil/Punisher and their approach to the problem plays out amazingly in season 2 of DD.
spookykink57 · 17 weeks ago
Hands down. The Punisher was the best superhero/PTSD series I ever saw.
funkmasterrex · 17 weeks ago
It was really great, but for me it's behind DD season 2 and Luke Cage season 2. They're all REALLY close though. Kilgrave is still the best villain though.
spookykink57 · 16 weeks ago
Hot Damn, it was a great song. The beat was fucking awesome.
funkmasterrex · 16 weeks ago
glad you enjoyed lol
trashmanrevenge · 16 weeks ago
The classic at first was throwing me off but i mean it was actually bumping
funkmasterrex · 16 weeks ago
It's like the breading on a homemade sammich.
trashmanrevenge · 14 weeks ago
aight yall dont even know i heard this song and i dont know why but i wanted toa actually share it even if no one been talking on this chat forever so im gonna. https://www.youtube.com/watch?v=Pr9SQri2884
funkmasterrex · 13 weeks ago
https://www.youtube.com/watch?v=bosr3eOfYFE
It's getting hard to find this thread lol
funkmasterrex · 13 weeks ago
@trashmanrevenge Deltron 3030 is my shit bruh
funkmasterrex · 13 weeks ago
My science is eerie, bionic but you're moronic pondering me XD