ImARetard

imaretard


— ImARetard Report User
Try this 88 comments
imaretard · 7 years ago
Same
How to combat pda 6 comments
imaretard · 7 years ago
Calm down there, Satan. But that's awesome!
17
Every single night 8 comments
imaretard · 7 years ago
Every fudging time!
11
A time-lapse of the seasons 5 comments
imaretard · 7 years ago
Err meh gerd!
Just some animals without necks 21 comments
imaretard · 7 years ago
OMFG THE ZEBRA I CAN'T BREATHE!!!
homemade lollipops 23 comments
imaretard · 7 years ago
Strange person you are...
And now it's on FunSubstance 7 comments
imaretard · 7 years ago
YES!!!
1
homemade lollipops 23 comments
imaretard · 7 years ago
I'm not sure wether to up or down vote that long comment. 0_0
Really the best job ever 3 comments
imaretard · 7 years ago
Grammar mistake.
5
Really the best job ever 3 comments
imaretard · 7 years ago
Oh great you're back.
7 · Edited 7 years ago
Have a doge thanksgiving 25 comments
imaretard · 7 years ago
New Zealanders don't celebrate thanksgiving because its not in our history, but damn, pass the sweet potatoes! *inhales whole tray of sweet potato*
Sorry spelling mistake.
3 · Edited 7 years ago
Gangsta' 17 comments
imaretard · 7 years ago
I eat and shit
9
I have no idea what you guys are talking about 82 comments
imaretard · 7 years ago
I don't even know what it's about.
I'm going to get down voted into oblivion aren't I?
55
How to interact with the introverted 8 comments
imaretard · 7 years ago
But.. Down syndrome is mental illness... I mean they need certain care and respect. Like autism people.
2
Overkill nutrition facts 14 comments
imaretard · 7 years ago
Yup
Remember the pain.. muahahaha 12 comments
imaretard · 7 years ago
They don't give me any cuts
1
Awwww yeaaah 244 comments
imaretard · 7 years ago
WE HAVE A GUEST!!!
24
Remember the pain.. muahahaha 12 comments
imaretard · 7 years ago
Aren't Popsicles on sticks though...
1
When things get serious 13 comments
imaretard · 7 years ago
Same
4
Overkill nutrition facts 14 comments
imaretard · 7 years ago
SOUR GUMMY WORMS!!! \0^0/
5
Awwww yeaaah 244 comments
imaretard · 7 years ago
Holy crap, is that even possible, I mean, that's a squildo!!
4 · Edited 7 years ago
Best band name ever 219 comments
imaretard · 7 years ago
Pink chips
Owl means business 12 comments
imaretard · 7 years ago
Why does THAT sound dodgy?!?!¿¡
5
i drew this 21 comments
imaretard · 7 years ago
What is this app called?
1