mrfahrenheit · 1 week ago
unfortunately, im not sure if this is sarcasm
adam44 · 1 week ago
Is that page legitimate? It seems satirical.
mrfahrenheit · 1 week ago
Ya reckon? I think Al Qaeda might just be hip with the kids
coldpasta · 1 week ago
Their handle is @Zabehulah_M33
coldpasta · 1 week ago
Twitter handle I mean...
spookykink58 · 1 week ago
Bruh, that account is clearly a troll. And as Fahrenheit said, I can't discern whether you are actually offended or just being sarcastic.
adam44 · 1 week ago
Thank you for the handle. The one I found must be satirical. I'll look into it though I feel like I'll be on CSIS's watch list which would be particularly problematic for me.
coldpasta · 1 week ago
Nope, that ain't satirical or troll..
Check the tweets... And then Google the name...
He is the official spokesperson
adam44 · 1 week ago
Of Al Qaeda or something else? His title is quite political and I don't have time tonight to translate the tweets.
On a side note, I'm sure the RCMP just raided my house and took my firearms away. Lol
adam44 · 1 week ago
Nothing comes up.
spookykink58 · 1 week ago
It's Taliban and not Al Qaeda. And I don't think that guy is in the midst of hotwaters amongst the entire world.
He's a spokesperson of yet another tyrannical dictatorship. But yeah, they should look into it.