Comments

Mirror lake 6 comments
guest · 7 years ago
I have been there it is so freakin pretty there are so many animals that go there
1
If Donald Trump becomes president 19 comments
guest · 7 years ago
Mexicans make takis and so if he become president takis will never reach the surface of this world agai
A**hole Cat Being Shamed For his Crimes 9 comments
guest · 7 years ago
That's how my black cat is ha
7
This dog went on a color run! 6 comments
guest · 7 years ago
Did you go in the one in Denver because I did it it was amazing
11
Handsome future 23 comments
guest · 7 years ago
Haha the little kids will look like little squidwards
3
yep. 9 comments
guest · 7 years ago
It looks like my dog trying to stay above water will he swims
2
Beach rocks art 5 comments
guest · 7 years ago
That's really cool
11
Stay strong little guy 17 comments
guest · 7 years ago
So cute and god didn't want the little guy to fight for life
A before and after picture of The President of the United States 21 comments
guest · 7 years ago
Some one are her butt
Which one are you? Hmm? 16 comments
guest · 7 years ago
im the weed sister haha
It's a bit much to ask for but I'll keep looking 68 comments
guest · 7 years ago
Yes!
24
A serious thank you 7 comments
guest · 7 years ago
So freaking true. THANK YOU SOOO MUCH
2
Use Literally Next Time 3 comments
guest · 7 years ago
I haven't heard any one say that lol
Forever alone guy 9 comments
guest · 7 years ago
That's funny lol
15
I really need this shoes 5 comments
guest · 7 years ago
I need them too
Thank Obama 8 comments
guest · 7 years ago
Omg that's funny
3
Cat is amused with puppy trying to slap it 1 comments
guest · 7 years ago
Sooooo cute!!!!!!!!!
Oh Sh-! 7 comments
guest · 7 years ago
Soooo true
What kind of sorcery is this? 17 comments
guest · 7 years ago
Why the hell would there be a pear in a bottle in the first place
28
Life in Japan 9 comments
guest · 8 years ago
His eyes need to be pulled back a little haha I'm so mean
Meanwhile in Russia 18 comments
guest · 8 years ago
OMG look at their asses haha that look like they are perfected haha okay I sorry but that is funny but not for the Russians
16
A time lapse of hundreds of sunsets 7 comments
guest · 8 years ago
That is amazing
Ostentatious, but gorgeous 14 comments
guest · 8 years ago
It is really pretty but it is a little bit boring on the top like add some Bling lol
Playing on ice 13 comments
guest · 8 years ago
That's really funny lol
20
I heard floppy disks were making a comeback 3 comments
guest · 8 years ago
That really sucks!!!!!!!
7
Dogs are winning 4 comments
guest · 8 years ago
That is amazing
2
Big ass nips 12 comments
guest · 8 years ago
Haha that is really funny hahaha
Oh Omegle, you never fail me 11 comments
guest · 8 years ago
That is really funny haha
Origami Street Art 4 comments
guest · 8 years ago
Wow that is really cool how long did it take you