Comments

They're so cuteeee 10 comments
guest · 3 years ago
Debra pronounced like the name
Bulbasaur 8 comments
guest · 3 years ago
Excuse me I will now steal that gudetama suitcase ;)
Good morning everyone 6 comments
guest · 3 years ago
Starpups
The last digit of your upvote is what you'll get in 2018 23 comments
guest · 3 years ago
So I pivoted and the number was nine and I did meet her in July >:0 what sorcery is this????
Nine years ago '!!!!!! 8 comments
guest · 3 years ago
Were five "lols" *really* necessary? You didn't even say anything very funny :/
Surprise! 4 comments
guest · 3 years ago
I literally saw this story on this sight two hours ago :o
African fishing eagle 8 comments
guest · 3 years ago
When the rest of your squad can't make it to the can-can tournament finals so you gotta go it alone
Asking the real question here 6 comments
guest · 3 years ago
It would hold it in its tail and do the ol' bite n' slice (monch, sliceee)
The internet of ducks 10 comments
guest · 3 years ago
But the emojipedia one looks so realistic and well shaded, what's wrong with it???
2
America 7 comments
guest · 3 years ago
I read it tenneshawn XD
Hot and sweaty 5 comments
guest · 3 years ago
Which one? There's like seven seasons
Kermit 8 comments
guest · 4 years ago
My ten times great aunt's name was Pocahontas:/ more cool than weird
2
Thank you for your service 14 comments
guest · 4 years ago
Thank you puppos!!! :3
1
You can never escape the meme life 2 comments
guest · 4 years ago
Yeah I'm pretty sure it is
Dog with only three legs 4 comments
guest · 4 years ago
I also had a three legged kitten at my shelter and his name was tripod he was orange and super cute
1
Everybody knows that 5 comments
guest · 4 years ago
That's what my mom said it was called when I asked
Crocodile tears 9 comments
guest · 4 years ago
Depressing
This.. I have no words, and I probably would cry aswell 7 comments
guest · 4 years ago
The teeth tho, I'm dying (aka laughing a little bit in my head)
What have I found 7 comments
guest · 4 years ago
Jimmy neutron and fairly oddparents, nuff said
Secret life of Hamsters 2 comments
guest · 4 years ago
At first I thought it was a scary monkeyyyyyyy XD
The proper way to use the Can Opener! You have been using the can opener all wrong! 5 comments
guest · 4 years ago
I literally just busted a wide slit in a can of beans -_- thanks a ton
Elvis eating breakfeast with his family 1959 33 comments
guest · 4 years ago
Sheesh I can tell the creepy house standing by itself full of murderers when I see it
Admit it you tried right now 3 comments
guest · 4 years ago
You know you tried it
1
What if... 9 comments
guest · 4 years ago
I saw this on Twitter last week lol
I look fabulous 2 comments
guest · 4 years ago
Oh look a dog :3
Stretching this post out 5 comments
guest · 4 years ago
*seated half king pigeon pose*
Homicide (and cake) 20 comments
guest · 4 years ago
L >:3 ;-;
Definitely doing it for halloween: Ghosts and pumpkins 5 comments
guest · 4 years ago
Hmmm yeah except replace the fruit with canddddddyyyyyy
these are all close calls 10 comments
guest · 4 years ago
Lol the right side wins everytimeeee
Wisconsin man strikes 6 comments
guest · 4 years ago
Roses are red, that woman was caustic, (insert headline here in reply)
Surreal Photos made before there was a photoshop 7 comments
guest · 4 years ago
The ostriches tho...
My mind just blew itself 38 comments
guest · 4 years ago
Downvoting CAUSE NOPOTATOOOOO
His name is Pancake 28 comments
guest · 4 years ago
I'm thinking that he/she is a corgi :)
Make a slide down the stairs 5 comments
guest · 4 years ago
I have a skinny spiral staircase sooo XD
Making your day a little worse 8 comments
guest · 4 years ago
Phew thank you funsubstance! I knew my day was going to well! (Quiet depressed sigh)
Is it working? 13 comments
guest · 4 years ago
These collars aren't cruel, they're so the dog doesn't pull the owners arm out of their socket everytime the doggo sees a squirrel. And heck yes da bumblbee hat is working
Doggy comp 8 comments
guest · 4 years ago
Liking because of the correct cat terminology ;)
The Cutest Compilation You'll See Today 13 comments
guest · 4 years ago
I knew I wasn't the only one to see that! Thanks
Mom kisses baby giraffe 7 comments
guest · 4 years ago
-~- *sighs* mom please stop, they're watching ussssss
This is actually how I look at my SO 2 comments
guest · 4 years ago
"You're my bright blue sky
"You're the sun in my eyes"
This is from Christina Perri's song Be my forever lol
Just in case anyone wants to know what an angel looks like... 50 comments
guest · 4 years ago
Nice story but could she have spelled the dogs name in a stupider way? I hope that woman never names a child 0-0
I would want at least half of these. 17 comments
guest · 4 years ago
I want the rocking bed tho just to chill in, not to sleep in. And I love 24
1
In light of the shittiest year ever, here's a little something to cheer you up :) 7 comments
guest · 4 years ago
Wow no comment about the two lionesses and the baby lion?
Really don't know why 10 comments
guest · 4 years ago
Haha sameee I still read it like that on accident tho
Burn b*tch 12 comments
guest · 4 years ago
Oops stupid autocorrect it was supposed to say Kristen Stewart ;P
2007 was a dark time. Except for Webkinz,those were the shit. 19 comments
guest · 4 years ago
TYSON NAKED!(in very smol letters)exclusive baby pics inside. XD
When geeks fall in love 14 comments
guest · 4 years ago
This is so dumb, the only cute thing in this photo are her shoes ^¥^
The different poses of a photographer 9 comments
guest · 4 years ago
The guy in the poncho tho XD
It's so majestic :') 8 comments
guest · 4 years ago
Wat did you say? Lemme turn around so I can hear you better
Mistakes people make when making tea 14 comments
guest · 4 years ago
Lie down, try not to cry, cry a lot.