lifehertz8@gmail.com

lifehertz


Danny | 18 | Gamer | League of Legends Player ( Gold IV ) | Cumming is one of my favorite things to do. |

[email protected] Report User
Bam! 8 comments
lifehertz · 6 years ago
Why are they so close tho?
Puppy has grown up 7 comments
lifehertz · 6 years ago
What a nice dog. Reminds me of my old pitbull, Tai. I miss you, Tai :(
1
She knows what's up 9 comments
lifehertz · 6 years ago
But still children aren't as innocent as they used to be
2
Zooey Deschanel withou make-up 15 comments
lifehertz · 6 years ago
What a babe
· Edited 6 years ago
At a protest 6 comments
lifehertz · 6 years ago
BUT IF, DUMBLEDORE WAS LIVING. HE WOULDN'T LET THIS BE!
2
You swine 5 comments
lifehertz · 6 years ago
"Whatta you looking at you hockey puck!?"
3
Reactions to different illnesses 7 comments
lifehertz · 6 years ago
Mmmm, nuggets
6
Headburger cat 3 comments
lifehertz · 6 years ago
I DID TOO! HUG ME, BROTHA!
3
I wish I was rich enough for this 9 comments
lifehertz · 6 years ago
"Get your cosplay ready you fucking nerd"
18
Do it..Would you 62 comments
lifehertz · 6 years ago
Easy
1
ayy papi ;-) 5 comments
lifehertz · 6 years ago
I want dat ass too mami
1
As do I 20 comments
lifehertz · 6 years ago
Ahhhh keep forgetting to sign in haha
Depressingly True :( 33 comments
lifehertz · 6 years ago
Yeah! You tell him, violence.
3
he gave me a stick 7 comments
lifehertz · 6 years ago
He should've just went to Olivander's
4 · Edited 6 years ago
Let's go Shaniqua! 11 comments
lifehertz · 6 years ago
I commented this as a guest lol
6
....*sniffles 22 comments
lifehertz · 6 years ago
I GOT SOUL POWER!
I AM TOO STRONG!
7
Salt drawing 9 comments
lifehertz · 6 years ago
"Is it hot in here? Lemme turn on a fa...OH SHIT SORRY!"
3
Masterpiece 9 comments
lifehertz · 6 years ago
: )
1
That's one nice dream. 18 comments
lifehertz · 6 years ago
My best friend once had a dream where his cousin and his gf where over at his house and the gf pulls out a mini gun and just starts shooting at us so we run and we are hiding behind a tank that for some reason was in his back yard. Then I see a bucket of KFC on the counter and I risk my life and run to get the chicken and end up living and returning with the chicken and that's where the dream ends.
4
I am Napoleon Born2party! 8 comments
lifehertz · 6 years ago
Idk what that pony has but he has got it!
3
B! 56 comments
lifehertz · 6 years ago
I like having the tp off the roll, but if I had to choose I would choose B
2
He was being honest 13 comments
lifehertz · 6 years ago
He killed her.....
4
Nice to see the respect paid to such an intelligent creature 12 comments
lifehertz · 6 years ago
Oh gawd damn...rip you beautiful animal
1
90% of guys 28 comments
lifehertz · 6 years ago
I AM IN THE 10%
Such a wise man 14 comments
lifehertz · 6 years ago
I thought your comment was funny :c
2