ThugLife2Win

tbag2win


The Unbannable

— ThugLife2Win Report User
My bestie and I traveled back from the future 3 comments
tbag2win · 1 hour ago
Yes, that hair color is so dope
And then you f**k it up more 52 comments
tbag2win · 1 hour ago
What a business woman you are lmao
title 16 comments
tbag2win · 1 hour ago
Lmao, having fun digging yourself that hole?
title 16 comments
tbag2win · 6 hours ago
This btw is what Shik gets like when he's angry, and I fear for any female that ever comes across his path and makes him mad. I definitely fear that they will become victims of domestic violence.
title 16 comments
tbag2win · 6 hours ago
title 16 comments
tbag2win · 6 hours ago
He thinks he's making me mad by calling me that but all he's going to do is make other people hate him lol
1
Boi he gona do it! 3 comments
tbag2win · 7 hours ago
Wassup my shiny, we out here doin bad shit shiny
title 16 comments
tbag2win · 7 hours ago
Mac Daddy Shik doesn't understand why any female could be repulsed by him, stay tuned to find out if he gets his answer
· Edited 7 hours ago
Well-groomed tender chilly Hawk 4 comments
tbag2win · 9 hours ago
Hmm, I wonder what else she's good at
I'm just a regular everyday normal motherf*cker 6 comments
tbag2win · 9 hours ago
Nothin special bout you motha fucka
Oof 13 comments
tbag2win · 11 hours ago
Here's another
And then you f**k it up more 52 comments
tbag2win · 11 hours ago
It gave me a good laugh lol and @aviva I guess I'll take whatever buns you have lmao
And then you f**k it up more 52 comments
tbag2win · 23 hours ago
@aviva I'm still "after them buns" lmfao
And then you f**k it up more 52 comments
tbag2win · 23 hours ago
Lmao I fuckin love this. But I'm going to politely decline and end this game of charades on my end. I'm purely heterosexual and to all those wondering, no, I do not think being gay is a sin. Since there are some dense ass mfs out there that actually took me seriously. Have a good day, all
Oof 13 comments
tbag2win · 23 hours ago
Here, have an upvote
Zippy spurious concerned Stingray 36 comments
tbag2win · 23 hours ago
/b/ro the average sales lead in the US and Canada makes roughly 40k a year, by the numbers you gave me, you were claiming to make 6 figures. Which is completely false. No sales lead makes over 100k in a salary position. Not even ones selling medical equipment in bulk to government facilities. Seriously I have better things to do than sit here and listen to you lie out your ass lol if you took basic economics which you'd have to take in order to even get into sales you'd know that. Gg tho, I'll let you win since it's clearly so important to you haha and @sunflowers I'm not a homophobe lmao he stalked a convo I had on a different post and just used it to justify his anger, if he actually read it in full, he would have seen I was messing around with a member of LGBT who knew I wasn't serious at all.
Nobody uses the word faggot unless they're mad, and as you can tell, he is clearly mad. But I'm sure he'll keep commenting, I'm sorry for antagonizing this specimen and I'll end it here.
Zippy spurious concerned Stingray 36 comments
tbag2win · 1 day ago
I'm assuming you're a "sales lead" if you even do have an actual job lol and I'm sorry to inform you only an idiot would believe anything you're saying lol if that's indeed what you do, you're making 40k at best a year, nice try. This "faggot" is done here hahaha, have fun earning "6 figures" being a sales lead crumb. Lmao
And then you f**k it up more 52 comments
tbag2win · 1 day ago
Don't be a pussy
Zippy spurious concerned Stingray 36 comments
tbag2win · 1 day ago
I highly doubt you do anything of the sort, I'm sure that's what your dad does if he's even in your life judging by the angry comebacks you choose to dish out lol "now you're just a loser I'm picking on" hahaha you clearly do nothing that you say you do and it shows through your anger. If you were making anywhere near that amount, someone of your caliber wouldn't even be bothering with me or the mindless use of the word faggot like a 16 year old prepubescent boy. "We're moving to the company to Panama to avoid tax" a job that pays as much as you say is clearly not entry level and that would mean you're not young like you've stated earlier. So quit portraying yourself as this high end business man when you're clearly just a crumb trying to win an argument over the internet. What's the company name? How long did you go to school to get this job? How much tuition did it cost? Judging by the math, you're making 6 figures? Highly unlikely yet again. Yawnnn*
Oof 13 comments
tbag2win · 1 day ago
That was actually half Palpatine and half Vader. I love that all you have left is calling me a faggot lol
And then you f**k it up more 52 comments
tbag2win · 1 day ago
I WAS BORN READY. SUCC ME DRY!
Zippy spurious concerned Stingray 36 comments
tbag2win · 1 day ago
It's okay though, I understand the position you're in, I too use to be a useless crumb such as yourself, as long as you set your mind to it, anything is possible but since you're clearly the only "beta" /b/ro here and can only come up with calling me a "faggot" I can tell that you're nowhere near being an actual useful asset lol
Zippy spurious concerned Stingray 36 comments
tbag2win · 1 day ago
You never said anything about owning anything, you just said Vancouver has the 3rd most expensive real estate which doesn't prove anything other than that the cost of living is much greater than in the US but I do understand it is for good reason and the tourist attractions must be off the wall as well. That still doesn't change the fact that you probably live in lower middle class poverty. What is it that you actually do for a living if you're "earning" more than me answering phones? Lol I have no problem telling you what I do, I buy and sell stocks and bonds 5 days a week, I make an average of $350 to $400 a day. That's not including days that there's a huge bull run in the market, my biggest profit in 1 day in the last year or so of doing this has been about $2,900 if I remember correctly. I also have a full time job in doing men and womens haircuts at a salon in the eastern suburbs outside of St. Paul which pays well in itself, I average about $200 a day doing that.
Oof 13 comments
tbag2win · 1 day ago
Good, good. Now release your anger. Only your hatred can destroy me
And then you f**k it up more 52 comments
tbag2win · 1 day ago
*facepalm*