ThugLife2Win

tbag2win


The Unbannable

— ThugLife2Win Report User
Took out my nose ring 18 comments
tbag2win · 8 weeks ago
Of course
1
Grey high-pitched spicy Crab 22 comments
tbag2win · 10 weeks ago
*sees condom ad*
*instantly thinks about rapists*
Wild
· Edited 10 weeks ago
Grey high-pitched spicy Crab 22 comments
tbag2win · 10 weeks ago
Lel
1
What 34 comments
tbag2win · 10 weeks ago
I'm not serious, you can un twist your panties now.
Wholesome, blyat 6 comments
tbag2win · 10 weeks ago
Idiots, it's fag. Ha, I'm so smart.
1
Morning hair 7 comments
tbag2win · 10 weeks ago
Lmao
the image that speaks to my soul 1 comments
tbag2win · 10 weeks ago
Work from home and have outside job. My life is fucked
I came here looking for a good time and honestly I feel so attacked right now 17 comments
tbag2win · 10 weeks ago
Did you even read the content? C'mon now, I like you. Don't do me like this.
Munch munch 10 comments
tbag2win · 10 weeks ago
Yes
Post title 1 comments
tbag2win · 10 weeks ago
I don't use tinder, so no.
I came here looking for a good time and honestly I feel so attacked right now 17 comments
tbag2win · 10 weeks ago
Anyone who can't find a book to read is a fucking retard. Plain and simple. If you can space out into Facebook comment sections, you can read a book, pleb.
Morning hair 7 comments
tbag2win · 10 weeks ago
You all are fucking retards, it clearly says "HER". Not "him" or "he". Read. Jesus H.
Wholesome, blyat 6 comments
tbag2win · 10 weeks ago
Only way I'd marry a dude. Purpose to me with a cigarette and my asshole is yours.
4
Every damn time 3 comments
tbag2win · 10 weeks ago
Ah, yes, everyday.
What 34 comments
tbag2win · 10 weeks ago
I own a restaurant, I call my retards slow cookers because they prepare meals at half the pace of my normtards. Slow speed, slow wage. Equality really fucks people over once you grasp what it actually is.
What 34 comments
tbag2win · 10 weeks ago
Yes, why would you pay a half wit the same wage as a full wit? Absolutely absurd. Someone call Ben Shapiro.
Chad.Irl 3 comments
tbag2win · 10 weeks ago
Works everytime
Why do grandmothers give money like if we're buying drugs? 2 comments
tbag2win · 10 weeks ago
Because granny and I use to buy drugs together
2
Guess who dyed their hair blue?! Btw I think you're awesome and damn do you look good, OP! 33 comments
tbag2win · 12 weeks ago
Well now I wanna see your face lol
Guess who dyed their hair blue?! Btw I think you're awesome and damn do you look good, OP! 33 comments
tbag2win · 12 weeks ago
Oh long hair is definitely a pain, especially when it gets caught in a car door or seat belt hahaha
1
Guess who dyed their hair blue?! Btw I think you're awesome and damn do you look good, OP! 33 comments
tbag2win · 12 weeks ago
Yeah, it looks done very well. The most I've ever done was a blonde bolayage lol I have long "rocker" hair. Some traits never die
1
Happy tiger 37 comments
tbag2win · 12 weeks ago
Well thanks for the love, didn't know I ever gave a good impression to you lol but nothing hurts me, pain only comes in physical form for me. This piss stain actually said he wanted to shoot me in a different post so if that happened, then yeah it would probably hurt haha but again, thanks for the love
Swim "suit" 11 comments
tbag2win · 12 weeks ago
I need this for my trip to Costa Rica lmao
5