Abhinnav

abhinnav


18+2=20/M. Indian. Love memes.

— Abhinnav Report User
Your boy is 20 now ;) 17 comments
abhinnav · 23 weeks ago
Okay, noted no heavy lifting hahaha
Thanks a lot!
1
Your boy is 20 now ;) 17 comments
abhinnav · 23 weeks ago
Thank you Wiz!
1
Your boy is 20 now ;) 17 comments
abhinnav · 23 weeks ago
Haha Thank you buddy. I was given too many nutrients when I was a younger tree!
1
Your boy is 20 now ;) 17 comments
abhinnav · 23 weeks ago
Oh my God! This is such a big moment for me! Thank you so much guys
1
Your boy is 20 now ;) 17 comments
abhinnav · 23 weeks ago
I am? :/
Your boy is 20 now ;) 17 comments
abhinnav · 23 weeks ago
Thanks bro!
1
Your boy is 20 now ;) 17 comments
abhinnav · 23 weeks ago
Thank you @xlaxxine <3
1
Your boy is 20 now ;) 17 comments
abhinnav · 23 weeks ago
Ahhhh. I’ll have to update it!
Edit: check now :P
1 · Edited 23 weeks ago
Got a new mask and a new haircut 7 comments
abhinnav · 28 weeks ago
Damn Grim. You look sharp!
1
Willys Medicate 14 comments
abhinnav · 28 weeks ago
Easyday JoinClass
1
They'd sooner do what Nasim Najafi Aghdam did 7 comments
abhinnav · 34 weeks ago
Yes! You feel me.
Unfortunate advertisements 5 comments
abhinnav · 34 weeks ago
old(1+g)
They'd sooner do what Nasim Najafi Aghdam did 7 comments
abhinnav · 34 weeks ago
I got irritated and got adblock. That's what happens when you become greedy. 1 Ad? bearable. Multiple annoying ads? Not bearable. ¯\_(ツ)_/¯
7
Trying to find our hotel in Tokyo 1 comments
abhinnav · 35 weeks ago
Did you find it?
Ready for liftoff. 6 comments
abhinnav · 35 weeks ago
Haha. Whatever man just take care and be as cautious as possible!
Your day just got that much better 4 comments
abhinnav · 36 weeks ago
That doggo is soooooooo adorable dude
5
Kid 30 comments
abhinnav · 36 weeks ago
Yes
3
Guys look who's in my russian work book! Do you recognize them? :D 9 comments
abhinnav · 37 weeks ago
I really don't know what to do with this piece of information but I am so glad I have it lol I hope you understand ;p
1
Cakelover as Wolverine 37 comments
abhinnav · 38 weeks ago
Damn you look fabulous bro!
2
Considering I may have the coof, have a Corona meme 7 comments
abhinnav · 38 weeks ago
Won’t that will be too much work for you in a day Grim?
Any other Halfbloods here? 4 comments
abhinnav · 39 weeks ago
Oh oh nice T-shirt
Namchi Ropeway. Sorry it’s pixelated. 9 comments
abhinnav · 39 weeks ago
XD it’s fun
1
Namchi Ropeway. Sorry it’s pixelated. 9 comments
abhinnav · 39 weeks ago
Yess. I got more but had a crappy camera :/
1