Lillithbelatrix

lillithbelatrix


— Lillithbelatrix Report User
Let's make some money 9 comments
lillithbelatrix · 3 days ago
Inflation is a thing tho?
2
BAZINGA 6 comments
lillithbelatrix · 1 week ago
Thank you... I was mocked by my parents for wanting "childish" things I have more freedom now and im sooooo much happier now :D
1
BAZINGA 6 comments
lillithbelatrix · 1 week ago
When I was young, I was told that what I want was childish. I was 8
Now that im 20 and have a good job, I started to buy things that bring me joy, such as a shark plush toy from IKea and similar things
2
Mums can be savage 2 comments
lillithbelatrix · 1 week ago
Me telling my mom to stfu: x.x
Proud 8 comments
lillithbelatrix · 1 week ago
Hell yeah!!
This is their job
You shouldnt judge
Support them bc not many ppl will
Just Serbian things 10 comments
lillithbelatrix · 1 week ago
AColleague of mine swears every 3rd word... She'd be fried in 15minutes
He's too clever 3 comments
lillithbelatrix · 1 week ago
Lmao I did that... but we were a poor family. .. so I didnt say anything
1
Update coming 3 comments
lillithbelatrix · 1 week ago
Mittens
No candy ! 2 comments
lillithbelatrix · 2 weeks ago
Lmao I watched the film a few months ago and this is what greeted me the next day while I was walking my dog
The fava beans boil at dawn 12 comments
lillithbelatrix · 3 weeks ago
I put yoghurt on and it makes it better
Beersy is changing the game!!! 3 comments
lillithbelatrix · 3 weeks ago
Why would you need to hide water tho?
4
Faith in humanity restored 6 comments
lillithbelatrix · 5 weeks ago
One of my colleagues started to bleed 3hours into our shift... went to the hospital, turns out she went into labour. .. the baby was born 3 months prematurely, but found out the baby was healthy and alive :-)
The real astrological signs! 33 comments
lillithbelatrix · 5 weeks ago
Sorcerer :)
1
I wish I could control my shit 6 comments
lillithbelatrix · 9 weeks ago
Ok
Fathers are awesome 6 comments
lillithbelatrix · 12 weeks ago
Yeah, same here.
Fathers are awesome 6 comments
lillithbelatrix · 12 weeks ago
Wish that was me :/
Germany 2019 42 comments
lillithbelatrix · 13 weeks ago
I see rammstein is in town
1
No words 9 comments
lillithbelatrix · 30 weeks ago
I do that
Who agree?? 9 comments
lillithbelatrix · 38 weeks ago
Ehh... I'm fine with both, most of the time i work a 6am shift, but i can easily stay up till 5am if i need to
The best feeling 10 comments
lillithbelatrix · 39 weeks ago
Yeah, once. It was a nightmare where i was being chased by cannibals after i escaped when they cut of my arm
I think I got this right? 12 comments
lillithbelatrix · 44 weeks ago
Yeah, like once every one or two hours, or if not many people are posting during a time
4
Totally not a joke 12 comments
lillithbelatrix · 44 weeks ago
I thought that was in the UK
Sneak 100 10 comments
lillithbelatrix · 45 weeks ago
Unless she has never met them before
4
I'm sorry 13 comments
lillithbelatrix · 45 weeks ago
Chaotic evil, neutral evil