NeedMoreC4

needmorec4


Oi

— NeedMoreC4 Report User
Peasants love to complain 11 comments
needmorec4 · 2 years ago
Yeah but still the vast majority of players in online games like that are male. It's a dumb joke stop analyzing it so much
Simply pathetic 17 comments
needmorec4 · 2 years ago
https://findwords.info/rhyme/sympathetic
Alright, there it is, everyone go home now
· Edited 2 years ago
Be in the moment! 9 comments
needmorec4 · 2 years ago
Ignorance/simplicity is bliss
1
Need to take a break? 3 comments
needmorec4 · 2 years ago
I'd rather do manual labor than waste away in a cubicle
Math is Important 8 comments
needmorec4 · 2 years ago
Yeah
Quite possibly the coolest bathtub for two 7 comments
needmorec4 · 2 years ago
I'm preeetty sure there's a shower head out of frame and whole thing is part of a shower room with a drain
5
Now, that's video game company 11 comments
needmorec4 · 2 years ago
Eh, Hearthstone is a gold mine too and WOW has been around forever
Generation gap 9 comments
needmorec4 · 2 years ago
Yeah, because the people building fucking calculators in minecraft are children...
2
If the salaries are equal, which place will you choose to work? 26 comments
needmorec4 · 2 years ago
Google, to be on the right side before they own humanity
12
Fun at work 8 comments
needmorec4 · 2 years ago
Doesn't everyone pull their own baby teeth? That's way different than pulling an adult tooth that's not loose
1 · Edited 2 years ago
No way, Jose 8 comments
needmorec4 · 2 years ago
Fucking dumbass they have a moral opposition to eating animal's meat not the taste of it
Your argument is invalid! 7 comments
needmorec4 · 2 years ago
Lol I'll be dead idgaf someone give me money please
awaken, child 8 comments
needmorec4 · 2 years ago
When was America ever mentioned?
2
There's a difference 30 comments
needmorec4 · 2 years ago
Guest is mad bc of nye's "gender is a spectrum" episode probably
1
True feminism 7 comments
needmorec4 · 2 years ago
"All animals are equal, but some are more equal than others" -some book about communism idk it's late I can't have sophisticated thoughts rn
5
Nothing's more important than the word of the lord 6 comments
needmorec4 · 2 years ago
A lot. saw this many months ago on some other site
Lol 4 comments
needmorec4 · 2 years ago
That would just make me want to kill them faster
The Falkirk Wheel - 21st century circular bridge 5 comments
needmorec4 · 2 years ago
Oh I thought that was built in the 18th century
That's my secret 4 comments
needmorec4 · 2 years ago
I like how that went from being hiw young people texted because they had shitty flip phone keyboards and now the only people I know that text like that are old people that think we still text like that.
4
Could it be...? 4 comments
needmorec4 · 2 years ago
Or more likely they just want what their enemies have. Or want their land. Or just are racist. Or don't like their religion. Etc
2
Marching band isn't a sport 15 comments
needmorec4 · 2 years ago
Honestly not even familiar with the term lol. I'm just a 2nd trumpet for a highschool marching band. We do the normal stuff- play at football games, halftime shows, parades. We do concert band too and go to competitions for both
Marching band isn't a sport 15 comments
needmorec4 · 2 years ago
spent an hour and a half in humid 100 degrees plus weather today marching without a break... I want to rant about the difficulties of marching band but I don't want to prove you right lol. Professional marching band is easily as difficult as any professional sport though.
9 · Edited 2 years ago
damn 5 comments
needmorec4 · 2 years ago
Seeing this online, and being from topeka is awesome. Glad not everyone assumes we're all bigoted hicks because we were/kindve are Westbro HQ. Nobody likes them, driving by this house is awesome.
3 · Edited 2 years ago
Wooden ring 7 comments
needmorec4 · 2 years ago
Yes they did they made a pun omg i cant even get out
...go back to tumblr
I'm her twin 7 comments
needmorec4 · 2 years ago
its almost as if mythology was made BEFORE percy jackson