setfiretograce

setfiretograce


yo

— setfiretograce Report User
At least new geanie is humble 15 comments
setfiretograce · 1 week ago
tbh this version of will is what we should have gotten
I will then 9 comments
setfiretograce · 7 weeks ago
... I learn both of all of these in secondary school
3
This just isn't anyone's year, is it? 22 comments
setfiretograce · 15 weeks ago
it's crazy, the robot they're using is clueless
1
This just isn't anyone's year, is it? 22 comments
setfiretograce · 15 weeks ago
worst thing is is that their algorithm is flagging the wrong stuff... comepletely innocent posts are being taken down for being explicit
4
Proud puppy! Hahaha 6 comments
setfiretograce · 20 weeks ago
ah right okay, I'm just saying from my perspective in Ireland. don't have as much info on other places
Proud puppy! Hahaha 6 comments
setfiretograce · 20 weeks ago
retiring isn't usually a celebration, for big strong dogs who are trained to take down people, they have to be put down. just in case they're set off by accident and cause an accident...
· Edited 20 weeks ago
Wow 2 comments
setfiretograce · 21 weeks ago
4k reminds me of that Disney channel show Fish Hooks
Magenta isn't real 14 comments
setfiretograce · 23 weeks ago
in physics, magenta is considered a secondary colour. if you 'mix' two of the primary colours of light, red and blue, you get magenta
5
The difference 7 comments
setfiretograce · 27 weeks ago
wait, you get time in between each class in high school? goals
This is heartbreaking, mr school, wtf :( 25 comments
setfiretograce · 32 weeks ago
idk about America but most of these things are taught in schools in Ireland (bar the car-related ones)
Our memes are making a positive effect on the world 7 comments
setfiretograce · 38 weeks ago
bloody hell, if you don't thank the bus driver in Ireland, you're practically a monster
4
Yep, still stupid 4 comments
setfiretograce · 38 weeks ago
legit my day today
1
Not racist give me a polygraph to prove it 12 comments
setfiretograce · 39 weeks ago
a lot of people in Ireland have English surnames because of England's 700 year rule over the country which went on in roi until the 1900s
5
Yo tincan your secrets out!! 13 comments
setfiretograce · 39 weeks ago
he reminds me of a disco-loving cop from the 70s
Great prank 4 comments
setfiretograce · 40 weeks ago
last time I saw this meme it had a different message....
Bro goals!! 8 comments
setfiretograce · 42 weeks ago
yeah, bros......
4
Just as I suspected at Starbucks 12 comments
setfiretograce · 47 weeks ago
same here in Ireland
2
Just as I suspected at Starbucks 12 comments
setfiretograce · 47 weeks ago
but they won't be able to until they sort through the bags themselves to separate it into each category
2
Different language, different personality 14 comments
setfiretograce · 48 weeks ago
I'm very accusatory in Irish and a bit more humorous compared to speaking in english
No wonder his smile looked so forced 7 comments
setfiretograce · 49 weeks ago
this was before he was actually talking. based on what I've seen on Irish news, they didn't crowd around him like this during the actual thing, he had a few cameras pointed at him but he was well able to talk to those asking questions
2
Why do judges break the nib after passing a death sentence 19 comments
setfiretograce · 51 weeks ago
I forgot how American this website was until this post came around...
3
Why do judges break the nib after passing a death sentence 19 comments
setfiretograce · 51 weeks ago
and not because it's f-ing killing people
1
Why do judges break the nib after passing a death sentence 19 comments
setfiretograce · 1 year ago
and thought I'd see more people against this...
Why do judges break the nib after passing a death sentence 19 comments
setfiretograce · 1 year ago
.... Yeah I guess thats cool but its the death penalty, isn't that a bit odd/backwards??
Ireland vs Climate Change 31 comments
setfiretograce · 1 year ago
lads I think what they meant is that it's only the ROI that has put this in place and not Northern Ireland/UK. it's just clarification on what actual country has put this plan in place